Betalen aan balie met pin of creditcard vanaf 1 april 2019 niet meer mogelijk

Publicatiedatum: 18-02-2019

Vanaf 1 april aanstaande is het niet meer mogelijk om je huur met pin of creditcard aan de balie van Idealis te betalen.

Betaal jij je huur nog aan de balie? Zorg dan dat je vóór 1 april 2019 een nieuwe manier van betalen via je eigen ‘Mijn Idealis’ account regelt. Je kunt je huur op de volgende manieren betalen: 

Automatische incasso

Via automatische incasso betaal je iedere maand automatisch je huur aan Idealis. Je hebt geen omkijken meer naar je huurbetaling en je betaalt altijd de eerste van de maand. Je moet er wel voor zorgen dat je voldoende saldo op je rekening hebt staan. Voor een automatische incasso heb je een Sepa/Iban bankrekening nodig. 

iDEAL

Maak je geen gebruik van automatische incasso, dan betaal je maandelijks via iDEAL je huur aan ons. Dit doe je via Mijn Idealis.

Overmaken op rekening

Je kunt je huur ook overmaken. Ons bankrekeningnummer is NL05BNGH028 5033018. Vermeld bij de betaling altijd je adres. BIC code: BNGH NL 2G.

Mocht je nog vragen hebben over deze mail of de betaalwijze van je huur? Neem dan gerust contact met ons op via financienidealisnl.

 

Deel deze pagina

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden